typaskulig

Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 13 september 2011 08:02

MÅSTE DRA FÖR JAG HAR EN BUSS SOM GÅR OM LIKSOM TYP FYRA MINUTER!!!!! LÄGGER IN BILDEN PÅ BASKET SAKERNA NÄR JAG KOMMER HEM

PÖSS

//TAMMIE<3333


oj caps lock... xd

Av Anna - 12 september 2011 16:12

Som ni vet har ju jag börjat spela basket och köpt en massa grejjor;)

Men det finns ett par skor och vääärldens sötaste väska som jag vill haaaaaa som jag bara MÅSTE lägga upp här:
   

För typ 600:- men sååååå sööööööööööt!!!!!

Och ett par skor... ;)

  
Dom kostar 949:-... GRRRRRR!! :@
A ja men lägger upp bild på allt annat jag köpt/beställt när jag kommer hem från basketen :)

Puss
//Tammie<3333 


Av Anna - 12 september 2011 06:57

Jahapp.. tillslut får man det efterlängtade men ändå jobbiga beskedet om att man får tona håret till allt förutom blont (pust)

nu kommer det JOBBIGA! välja färg.

Kommentera och berätta vilken färg jag skulle passa bäst i ;)

Aja idag drar jag till skolan och träffar båda gurka (johanna för er som int fatta det..)

och gurra (sötaste bebisen)

lägger in dagens outfit men sen måste ja dra till bussen typ :P


Dagens Outfit:
L
yckade lilla jag börjar snacka med mig själv när bilden tas och därför ser ja så cp ut till er som undrade..
Men aja vi cs ikväll efter basketen.
Ska ta en bild på allt vi köpt från XXL då :)

Pöss

Love yaa'l

//Tammie<333 



Av Anna - 9 september 2011 07:54

kanske int funkar... aja love yaaa oleg ;)

boggar mer närja kmr hem

Av Anna - 9 september 2011 07:53

Av Anna - 7 september 2011 07:39

Hejj hejj :)

Gurkan har ovit över här och vi ä redo att dra t skolan :)<3333

Vene om jag hinner... (jo jag hinner men pallar inte) lägga upp dagens outft får göra det när jag kommer hem från dansen :))


Men ajaaaaa...

Snart äre frågestund här så säger till blablablaablala....

Men aja...

Pöss hejj...


//Tammie<333

Av Anna - 6 september 2011 07:45

Tsm med han jag gillar nu ;D

Aaaaaasglad :D

Aja men idag har vi idrott... yippie....

Måste dra efter jag har lagt upp dagens outfit....

Ledsen att det inte blir världens längsta inlägg men finns inget jag kan skriva om just nu det roliga händer lixom i skolan :)


Dagens Outfit:
Och en fotlänk som jag fick från min syster Julia och den silvriga som jag köpte i Teneriffa :)  Sååå pöss på er läsareeee
C u l8r alg8r
;)
//Tammie<3 




Sry

Av Anna - 5 september 2011 06:50

Hejj hejj läsarna :)


Ska bli kul för jag HAAAAR faktiskt Livskunskap idag ;)

Juste. måste berätta om en grejj som hände igår...

Jag o min kompis låg på min studsmatta och då peka jag på ett flygplan och sa: titta va snabbt den flyger...

Hon: *Stirrar frågande på mitt finger*

*ASGARV*

hahaha ja vi är lite korkade;)

men dagens outfit here i come ;)


Dagens Outfit:
Så men måste dra nu sötnosar ;)

Lova yaaaa
cs

pöss

//Tammie<3 





Ovido - Quiz & Flashcards