typaskulig

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 27 oktober 2011 06:18

Har prov i Fysik och läxförhör i Kemi idag :S

Har jätte ont på utsidan av magen. Har typ blåmärken. Och på benen.

Ja orkar inte lägga upp dagens outfit för jag mår inge vidare ;//

Aja

Puss

Av Anna - 27 oktober 2011 06:18

Har prov i Fysik och läxförhör i Kemi idag :S

Har jätte ont på utsidan av magen. Har typ blåmärken. Och på benen.

Ja orkar inte lägga upp dagens outfit för jag mår inge vidare ;//

Aja

Puss

Av Anna - 26 oktober 2011 07:33

OMG jag ställde upp på att sjunga solopå lucia tåget.

VAFAAAAAN!!!!!
Awkward.

Hoppas nu att Eva glömmer det o väljer ngn annan :)

Usch va pinsamt.

Aja måste dra snart för jag har Engelska om nårra minuter :)


Ngn annan än jag som älskar Outsiders?

Kräk fobi?

Bör kolla upp det. Kanske har det. Skulle jag märka det då?

Weeeelll...


Dagens Outfit:

   

Haha det ser ut som jag har klänning. Det kan jag säga att det har jag INTE.

Aja...

Puss<3333333

Av Anna - 24 oktober 2011 06:56

Av Anna - 23 oktober 2011 08:55

Usch. Sov så lite i går natt..... :(

Jätte trött nu och ska på bröllop om ngn timme eller ngt. ://

Fruktansvärt huvudvärk.


Vene om jag borde blogga med tanke på att jag knappt ser vad jag skriver....

Aja ska hämta ngn från en färja nu så bloggar senare :)


PUSS.

Av Anna - 22 oktober 2011 11:00

Kollade just på Hajpa och hitta en blogg om Kim som tog sitt liv.

Hemskt, Mamman bloggade om sitt liv efter Kims självmord den 2 Januari.

http://toves-tankar.bloggplatsen.se heter bloggen. Värd att läsa. 


Hoppas ni kikar in åtminstone. 


Aja nu till det bättre.

Ska dra till Vänner nu :)

Imorn ska ja på bröllop :)


Måste dra typ nu så pöss :)


Dagens Outfit:


   Puss

Av Anna - 20 oktober 2011 06:20

Hinner inte blogga för måste dra :(


Av Anna - 20 oktober 2011 06:20

Hinner inte blogga för måste dra :(


Ovido - Quiz & Flashcards