typaskulig

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 30 januari 2012 15:22

jaha då är man sjuk igen xd
gick hem den första lektionen för jag mådde illa och hade fett ont i huvet xd
men jaja xd
nu sitter jag och kollar Dubbelliv och Elsas värld :)
meeen jaja xd
bloggar säkert mer sen...
juste idag va den vackraste vikarien bosse här ist för marlizia. eller hur hon nu stavas.
han va ju fett härlig xd
jajaaa!
kollar på denna video som inspirerar till mycket. xd

och mamma säger att jaaaag har stökigt rum :D
jaja måste gå nu :D
juste kolla oxå på den hääära

den är sååå sann xd

puss<3

Av Anna - 29 januari 2012 14:29

Måste bara säga att jag har haft världens härligaste helg med dom bästaste tjejerna någonsin<3
har inga bilder på datorn men kommer nog ladda up typ när som helst...
Aja nu sitter jag o skypar me ngn random.
^^
Närä han e inte random men jag känner inte honom så bra.....
Aja ledsen för bloggpausen
Puss<3
 
Gammal men det bryr ni er inte om.

Av Anna - 15 januari 2012 23:32

Dötrött.
Juste alla ni som har facebook. tryck ALDRIG NÅGONSIN
På Ctrl + Alt.
Ni kan då inte använda å,ä,ö och alla symboler byter plats. xd
Iaf ska sova så puss :)
 
Vi kan se ut som fjortisar.
MEN DET ÄR VI INTE. :D

Av Anna - 15 januari 2012 17:21

Länkbyte med käraste MalleBalle<3
http://erikssonaren.blogg.se

kolla gärna in den...

Av Anna - 15 januari 2012 17:03

Hur vi såg ut efter... xd
 
Och förklaringen till varfför vi gjorde det... xd

Av Anna - 15 januari 2012 15:55

NU ÄR JAG MED MALLEBALLE :D
HON  ÄR SN*LL.
ELLER!?
Prosit.
*nös just*
Va med henne igår med :D
Sen kommer kanske älskade lilla Johanna och sover här :D
aja drar nu :D
Pöss

  

 

   

Av Anna - 15 januari 2012 12:00

Hey sötingar <3
Vaknade just... Funderar på att gå ner och äta frukost...
Sen måste jag kolla mobil för.... OH SHIT DEN ÄR 12
MÅSTE RINGA MALIN!!! :O xd
aja...
Så sov ni gott?
Mysigaste någonsin att få sova...
JUSTE!!! Ni MÅSTE börja kommentera mer för annars kommer jag tappa lusten till typ allt och sluta helt och hållet xd
Kommentera om vad jag ska skriva om :D
o.s.v :D
Aja pussisar <3
 
Minnen... :D
Det var så mysigt :D

Presentation


För dig med awesome humor.

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musikisch

http://mixpod.com

Ovido - Quiz & Flashcards