typaskulig

Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 30 september 2011 07:46

Funderar på att lägga av och ta bort bloggen. Kommentarer?

Av Anna - 27 september 2011 07:28

 Jag har ASONT efter min och min kompis "wannabe karate kid" Alla kramar fööörsiiiktiiiigt idag :)

Aja lägger upp dagens outfit snart ska ba pladdra klart.

SLIPPER VARA MED PÅ GYMPAN IDAG FÖR TYP ALLA RUM SNURRAR FÖR MIG!!! :D


Yippie?

Haha


Dagens Outfit:

Jeans: Ingenaning affären

Linne: Gina

Hoodie: Hollister ;)


Aja ska väcka min syrra nu så

PÖSS


Av Anna - 26 september 2011 16:17

Sjuk typ så pallar inte blogga.

Av Anna - 24 september 2011 19:01

har varit med Anna på Gustavsvik idag! det va kuligt.

//Sara


Nu märker man att Sara inte har bloggat...

Aja men vi va på ett bad som heter Gustavsvik som har roliga vattenrutschkanor.

(Med STOR risk för kallsupar.... :/ )

Det var kul. <-----punkt.

Kommer inte blogga men lägger upp en omröstning om vem som har snyggast kläder idag. Vi lägger upp bilderna snart. Asso antagligen i nästa inlägg..... 

Men vi ska äta snart + att vi ska knuffa ut Johan ur vardagsrummet >:D

*ondska*

Men nu ska vi gå pilpunkt.

Pöööööööööss.

Av Anna - 23 september 2011 18:38

Har två spanjorer hemma som lär mig spanska/ lär dom svenska. (Dom e våra städare ^^) Man e ju bäst! Nu kan inte Marlizia underkänna mejj ;)

Haha aja men ska dra till Eskulstuna klockan åtta och då ska ni ÄNTLIGEN få höra ifrån Sara :D

Jag SKA fixa så hon bloggar ^^
Aja men vi hörs kanske inte i helgen men hoppas

för kommer sakna er så fruktansvärt mkt annars.

Kommentera snelt.


Puss 

-.-

Av Anna - 23 september 2011 08:04

vrf måste bussen gå så tidigt!?

HATAR min mobil som är så JÄVLA seg så man kan inte svara på samtal och sen kan man för FAAAN inte ringa upp.

BYTER fanemej i helgen!

(Förhoppningsvis...)

Av Anna - 22 september 2011 09:20

Tjatja :)


Idag är jag hemma för jag har feber :/

Kollar på Rasten hahahaha :D



Liten bild men iaf hahahah


Hiss:

Att ha glass i frysen >:D

Diss:

Att vara sjuk :(


Aja men jag ska nog... Hitta på något....


Dagens outfit

   Hittar flera olika sorter på http://okaeri.se

Lite slappt men det är tillåtet när man e sjuk ;)

Puss.

Av Anna - 21 september 2011 19:30

Jag förstår inte hur jag lyckas. Tydligen har jag lyckats smitta Gustaf oxå.

Asso jag hatar dig Johanna. Denna kära lilla gurka skriker ut mitt i lektionen, bara för att inte få en prick (hon skriker dessutom det till Gurras halv pappa) MEN!!! ANNA OCH GUSTAF ÄR JU TILLSAMMANS!!!!!!

Gunnar (gurras halvpappa): Jag vet.... *tystnad*

PINSAMT.

Hur visste han det?
Mystiken tätnar....

Nä men haha nu ska jag sluta flumma och förbereda mig för min hemma dag imorn ://
Vill gå till skolan för vill träffa alla men får jag inte.

AHAHAHA kom just på en grej.

I förrigår lånade jag Martins tröja och tog hem den och sa att han skulle få den dagen efter. Han fick den idag. Idag lånade jag den igen och sa att han skulle få den imorn. Nää han kommer få den på Fredag aahahahhahahaha

Dumma mej. (Y)

ÄLSKAR barnen i den filmen.

Aja nu ska jag sluta snacka om allt möjligt skit och dra härifrån

Bild tagen för typ 2 år sedan:

   Bild tagen för några veckor sedan:

   Skillnader!?

Typ inte.

Skit också.

Aja ska dra nu :)
Puss :)<333  

Ovido - Quiz & Flashcards