typaskulig

Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 31 december 2011 17:53

Okej wow va det låter som jag har en massa barn i rubriken.

Har faktiskt bara 7 så tagga....

Nej men vill önska alla ett gott nytt år :)

Jag hoppas mitt blir bättre än förra året :)

Aja jag älskar er alla

Älskar bara EN person lite mer och det vet den inte ens om.

Aja. Ska berätta nästa år ;)

Pussisar :)

(Skulle ladda upp en bild men min data vill tydligen inte det.)

Av Anna - 29 december 2011 14:36

Likeeey?

Different.... eller inte. 

Av Anna - 19 december 2011 07:10

Hey söta små läsare ;)

Nu tänker jag bara skriva random shit för jag tänker skriva en grejj längre ner som jag inte vill att det syns på facebook, så nu tänker jag bara babbla om idag. Idag är SISTA dagen i skolan och jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR jävla lycklig, vi har bara svenska idag för duktiga som vi i 7c är så har vi typ flörtat bort alla andra lektioner of the day.
Apotekarnes julmust är gott. Vet inte hur mycket mer jag behöver skriva men jag gör bara såhär.




OMG VI KOMMER FÅ EN NY REKTOR!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Asso vår rektor. Hon kan man definera (stavning) med typ fem ord. gammal, hängbröst, tuggar alltid nikotin tuggumin, alltid magtröjor & ni vet det under magen ^^det sticker ut på henne....

Aja.... Så nu ska vi få en ny rektooor :D

Hon heter Karin/ Kärstin eller vad hon nu hette...
Men aja. :D
Idag har vi avslutning och lägger upp en bild om vad jag ska ha på mejj när jag kommer hem.

Älskar er :D

Pöss<3 





Av Anna - 16 december 2011 22:50

Vi, 7c ofc. Hade självklart det bäääästa discot EVUR.

Hes som satan, men sånt händer om man skriker i mikrofonen hela kvällen.

Sen skriker man på spökrundan när man är spöke

Sen skriker man när man gåååår spökrundan.

Sen skriker man när man dansar

Sen skriker man när man sjunger.


Så jaaa.....

Har typ inga läsare?

Lägga ner?

Inga kommentarer era rumpnissar?


Pöss

Av Anna - 12 december 2011 22:10

Kollar på Marry me som går på trean :)

Den är askul ;)


HISS


Pusspuss sötnosar<3

Av Anna - 11 december 2011 20:38

Hey ;)

Idag har vi klätt granen :D

ÄNTLIGEN har vi inte ett bestämt tema med bestämda färger.

ÄNTLIGEN har vi en SVENSK julgran som e FULL med glitter och olika färger :)
Sitter o chattar på Fb o kollar på Allt för Sverige :)

Nu ska jag typ... Sova...

NÄSTA VECKA ÄR MIN SISTA VECKA :D

Aja puss :)
 

Myyyysigt :D


Av Anna - 11 december 2011 13:25

Hade askul igår hos mina vänner.

ska åka o handla nu

puss :)

Av Anna - 9 december 2011 07:25

Tio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn? - Viktoria. 

har du några piercingar? vars? - Nej men vill ha

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nej!

väljer du filmkväll framför utekväll? - näää

din sämsta egenskap? - måste nog vara att välja pojkvänner.

är du dag eller nattmänniska? - dag

vad har du på dig just nu? - mjukisbyxor & långärmad tröja ;)

är du nöjd med ditt utseende? - aa :)

vad vill du ändra med ditt utseende? - typ inge... 


Tio frågor om kärlek

är du i ett förhållande just nu? - nää ;)

har du varit kär på riktigt någon gång? - aa

är du oskuld? - HAHA!

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja :D

hur många har du varit riktigt kär i? - 7 st :)

vad för sorts killar faller du för? - söta, snälla, roliga,störda :)

när hade du sex senast? - HAHA!

har du kysst en kompis någon gång? - japp

hur många har du haft sex med? - HAHA!

hur många har du varit tillsammans med? - 6 ;)


Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Linnea, Louise,Johanna och en massa fler.

vem skulle du vilja träffa just nu? - Nea o Lollo:)

vem saknar du mest just nu? - Nea ;)

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - SARA!

vem krama du senast? - Tove N :)

vem står dig närmast? - gud det är asmånga :/

vem vill du träffa oftare? - Sara, Nea, Hilde

vem är mest partyprisse? - Nea

vem ringer du när du är ledsen? - Nea

vem är snyggast? - jag. haha nä men det tänker jag nt skriva.


Din mobiltelefon

vilka finns på "inkomna samtal"? - MÅNGA

vilka namn finns i smsinkorgen? MÅNGA

vem ringde dig senast? - Mamma

vem smsar du oftast med? - haha kan nt svara

vad stod det i senaste smset du fick? - Ring mejj fort som satan! (förlåt glömde göra det.)

vad har du för bakgrundsbild? - Justin Bieber ;)

vad står det på anteckningar? - Gud, Mitt musik föredrags info och typ massa skumma grejjer.

vem ringde du senast? - Mamma

vad har du för mobil? - xperia x8 ;)

spelar du wordfeud? - nt längre. jag vann jue bara,...


Farligheter

snusar du? - nej

har du snott något från en affär någon gång? - Nej

brukar du röka? - asso driver du?

har du tagit droger? - nej.

känner du folk som tar droger? - ja...

har du blivit jagad av polisen? - Nej

har du druckit så mycket att du spytt? - HAHA!

dricker du alkohol varje helg? - HAHA!

skulle du kunna testa droger? - nej

skulle du dumpa din pojkvän om hon sa att han går på droger? - asso beror på...

har du varit i slagsmål någon gång? - Nej gud nej


Random

sover du med dörren öppen eller stängd? - stängd

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - ja gud ja

tror du två ex kan vara vänner? - Ja, men inte om man har en total idiot till ex som jag.

skulle du vilja vara berömd? - nej

har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - aa <3

skulle du ha sex med den perspnen du senast fick sms av? - Nja... Kanske.

brukar du tänka innan du talar? - Näpp.<3

känner du någon som är oskuld? - Japp

skulle du vilja tatuera dig? vars? - svanken :)

har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Jepp

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Aa! Gissa om!


Ovido - Quiz & Flashcards