typaskulig

Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 21 september 2011 06:48

Idag ska jag gå till skolan och man är faktiskt överlycklig :)

Nellie kanske skulle hälsa på idag enligt henne men vi får hoppas på det iaf ;)

Trist väder ute :( aldrig kul
Ehehehehehe


:O jag skrev inte :)

Asso ja skrev "inte" åt lodrätt håll :OO

Skills!?

Men jag lägger upp dagens outfit så får ni döma mig hur ni vill :)

Fick reda på att min killkompis skaffat blogg (LOL)

Nej men på riktigt suger den och den har ärligt världens sämsta namn.

säger inte på vilken hemsida han bloggar åt men hans namn:

willegeruppföratthanintekommerpaettbrabloggnamn. 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Bara jag som tycker det äe kul. Jag sväär.


Dagens Outfit:
Tröja: Ingen aning...
Linne: Gina Tricot

Byxor: Gina Tricot
(ser eeeenoooorrrrmmm ut på den bilden :O :( )

Aja men måste dra ;(
Puss. 


Av Anna - 20 september 2011 13:23

Hemma från skolan idag :/

Snackade med Nellie imorse och hon vill att jag byter till henne ;') 

älskarrej gmn <333333

men jag är hemma och spelar piano och har rätt tråkigt.

Sånt jag normalt gör när jag är sjuk.

Fast då finns det alltid ngt sött hemma som gör mig mkt gladare ;)

Men har mina två kissar som jah kan mysa med :)

Tänkte kolla på film snart.

Fryser ihjäl så har martins kofta men han får tbx den imorn ;)

Aja har inga byxor så ingen dagens outfit ;(

Men ska nog smita nu ;)

Pöss

//Tammie:)<33333

Av Anna - 19 september 2011 06:58

måste gå till skolan iaf så puss på er

Av Anna - 18 september 2011 09:41

Det är nog bara jag som är 12 som sitter framför teven klockan 9.40 o kollar på Phineas & Ferb ;)
Älskar er som följer min blogg och dagens outfit kommer imorgon :)

Pöss

//Tammie:)<3333 

Av Anna - 17 september 2011 08:21

Nu e man hemma från Kärsön och jag trodde ärligt talat inte att man kunde få in så mkt aktiviteter på en dag. Vi kom dit och jag bar på en väska som bokstavligt talat vägde mer än vad jag gjorde. VI fick våra rum och sen så vart vi indelade i grupper. Då fick vi göra någonting som hette låghöjdsbana och den går ut på att man ska ta sig över alla hinder utan att nudda mark och man ska få över alla plus en hink med vatten som var medicin till någon kapten. Sen skulle vi baka och då gjorde vi chokladbollar >:D ehehehe...

Sen skulle vi paddla och SJÄLVKLART får jag och Kelly den dumma idéen att paddla tillsammans. Vi paddlade till fastlandet för att vi inte kunde svänga och sen när vi väl kunde det så hamna vi på sniskan emot vågorna. Kelly ramlar i mitt i sjön och båten börjar fyllas med vatten. Jag: Ska jag hoppa i eller sjunka i?
Men då ramlar vi i (ofc ramlar jag i med dom enda skorna jag hade med mig....) och fryser ihjäl och kan inte andas för att det är så FRUKTANSVÄÄÄRT KAAAALLT. Linda vår mentor paddlar dit och får panik när vi skriker att vi inte kan andas så hon ramlar oxå i... fast hon hade mobil med sig och allt. JAg och Kelly duschade typi en timme och sen sprang vi runt i nattkläder så gissa hur förkyld jag är nu? Aja sen skulle vi äta middag  och få höra en spökhistoria som gick ut på att en man från 1800 - talet gömde sig i det stora gula husets källare och han hörde knackningar och dörren flög upp osv... Till sist fick vi reda på att det var ett kollo barn med ett stort BOOOOM innan. Aja vi gick senare ut mitt i natten för att grilla korv och marshmallows... Sen sprang jag, Dandan, Nellie, Jacob, Max och Elsa till källaren (trodde vi) och upptäckte bara ett rum med en mc i. Jag och Elsa hittade dock den äkta källaren dagen därpå. Asläskig btw. Men sen drog vi till drottningholmsslott och jag max och jacob fick göra åska och vind bakom sen och sen sprang vi omkring i slottet.

HEMSKT besked: Nellie bby ska byta skola :(((((( JAG KOMMER EFTER DIG SÖTNOS!!!!! :'(((( <33333333333
Skiter i vad mamma säger.
Aja men har bara ett linne och shorts så ingen  dagens outfit idag... sorry...
Aja PÖSS
//Tammie:)<3333 

Av Anna - 15 september 2011 07:14

Happ då drar man till kärsön snart.

Väskan väger ett ton, trött och sur, hittar inte mobilen
Allt är likadant som när jag ska resa kan vi konstatera.

Hemskt att vi ska åka kommunalt...

Aja delar rum med Annatara, Nellie (dummarrej som byter skola... mest för att inte jag får byta också...) och Elsa :)

Aja men jag lägger absolut inte upp dagens outfit idag för jag är så fuuuul och haaaataaaar att jag måste gå förbi skolan i dom här kläderna...

Aja men kommer sakna er och alla snälla kommentarer :'(

Puss & Kram
//Tammie<333 

Av Anna - 14 september 2011 07:51

Aha...Skolfotodag och så vanligt så tar jag på mig det fulaste ja kan tänkas ha för att retas ;)

Nä men min syrra valde åt mig och ni fårse hur det går snart.. JAG KOMMER INTE KUNNA BLOGGA FÖR JAG ÅKER TILL KÄRSÖN PÅ TORSDAG-FREDAG ;(;(;(
Sorry.....
Aja måste dra snart men puss på er alla :)
//Tammie:)<333 

Av Anna - 13 september 2011 18:50

Ja som ni säkert vet är jue jag liiiiite störd ;)

Men i det HÄR INLÄGGET SKAAAAAAA jag lägga upp basketsakerna jag köpt /beställt. Idag har jag int gjort särskilt mkt förutom typ att gå runt mörtsjön och det är typ det enda jag kommer ihåg... ^^

Jo jag lekte bongotrumma med Gurka (ALLA VET ATT DET ÄR JOHANNA NU!!! PUNKT.) Och ja.... JAG FIXADE IHOP JOHANNA OCH GUNNAR :D:D:D:D:D

Jag är lixom värsta Amor.

Aja lägger upp en bild typ nu när jag lyckats få mina fingrar att sluta skriva helt ointerresanta grejjer o mitt liv...

Juste vi hade håltimme idag ist för bild som varist för musik.. haha...


Vi spenderade ju den OFC på att sitta i en blå soffa.

Aja lägger ut bilderna nu så jag kan gå och tråka ihjäl ngn annan ;))<333

BASKET SAKER JAG KÖPT/BESTÄLLT:
     

Plus shorts till tröjan :) kanske köper täbybasket mjukis :)

Pöss

//Tammie<333


Ovido - Quiz & Flashcards