typaskulig

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Anna - 13 september 2011 18:50

Ja som ni säkert vet är jue jag liiiiite störd ;)

Men i det HÄR INLÄGGET SKAAAAAAA jag lägga upp basketsakerna jag köpt /beställt. Idag har jag int gjort särskilt mkt förutom typ att gå runt mörtsjön och det är typ det enda jag kommer ihåg... ^^

Jo jag lekte bongotrumma med Gurka (ALLA VET ATT DET ÄR JOHANNA NU!!! PUNKT.) Och ja.... JAG FIXADE IHOP JOHANNA OCH GUNNAR :D:D:D:D:D

Jag är lixom värsta Amor.

Aja lägger upp en bild typ nu när jag lyckats få mina fingrar att sluta skriva helt ointerresanta grejjer o mitt liv...

Juste vi hade håltimme idag ist för bild som varist för musik.. haha...


Vi spenderade ju den OFC på att sitta i en blå soffa.

Aja lägger ut bilderna nu så jag kan gå och tråka ihjäl ngn annan ;))<333

BASKET SAKER JAG KÖPT/BESTÄLLT:
     

Plus shorts till tröjan :) kanske köper täbybasket mjukis :)

Pöss

//Tammie<333


Av Anna - 13 september 2011 08:02

MÅSTE DRA FÖR JAG HAR EN BUSS SOM GÅR OM LIKSOM TYP FYRA MINUTER!!!!! LÄGGER IN BILDEN PÅ BASKET SAKERNA NÄR JAG KOMMER HEM

PÖSS

//TAMMIE<3333


oj caps lock... xd

Ovido - Quiz & Flashcards