typaskulig

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Anna - 1 september 2011 16:58

Jättejättejääätte sorry till alla er som läser!!!

Jag har inte bloggat på aslänge för det har hänt rätt mkt men tänkte berätta det mesta haha ;)

Jag har haft världens roligaste so lektion som alla typ satt och garvade hela lektionen för en kille i min klass frågade om uppsats vi ska ha i typ åttan han ba: Så man kan bara skriva om vandrande orgasmer? (han menade organismer) *asgarv*

Haft biologi och har sexualkunskap under den och ofc har man den fnittrigaste klassen >.<

Juste. Skulle åka till träslöjden idag och åkte med Kelly.

Världens roligaste busstur EVAAAAH. Började den själv med friskis och svettis till peanut butter jelly time på busshållsplatsen * garv *

Aja vi åkte typ askumt men hade trä slöjd i heeeegernäs iaf ;)

Iaf. På vägen hem så precis efter Dandan lurat i Pirat,Tig & Ek att hans mammas kusins huvud vart påkörd av en buss när hon/han skulle kolla efter bussen?

Tbx till poängen. Precis efter det så får ju lilla jag självklart bussens backspegel inkörd i huvet haha (fortf ont)

Sen kom vi fram till Tby C och vi kutade igenom hela i onödan för att få vänta på bussen 604V.

Då får jag SJÄLVKLART bussen dörr i fejjan. (Känner mig lr?)

Jag har asont i huvet nu och dampa sönder för att Home Made slutade sälja GB Glace för halva priset :@ Haha *tönt*

Men bloggar mer imorrn och 

SORRY

igen.

Pöss

//Tammie<333333

 


Ovido - Quiz & Flashcards