typaskulig

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Anna - 3 september 2011 17:36

Hemmaaaaa äntligen :D

OCH JAG HAR MIN gråtande? SYSTER HEMMA!!! Eller vänta... Det är inte bra.

Hon berätta att hon är bara helt lycklig på Samos och hon har aldrig upplevt det förut. 

Mår dåligt nu för att hon gör det.

Önskar jag bara kunde ge henne alla pengarna till att flytta dit och köpa en villa där men det kan jag jue inte ;/

Aja jag är kääääääääär iaf i någon som heter :..... :........ bara så ni vet ;)

Men vi hörs ;)

Pözzisar

//Tammie;)<3

Av Anna - 3 september 2011 09:13

Hejj på er alla! ;)

Idag kommer min älskade älskade ÄLSKADE SYSTER hem :D:D:D:D:D
Jag ska vara med henne idag har jag bestämt.

Kommer inte blogga mer idag så lägger upp dagens outfit sen drar jag ;)




DAGENS OUTFIT:

Ziperall för sköna hemma stunder :)

Köp om du gillar att mysa ;)
Aja vi cs

Pöss

//Tammie:)<3 




Ovido - Quiz & Flashcards