typaskulig

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Anna - 21 september 2011 19:30

Jag förstår inte hur jag lyckas. Tydligen har jag lyckats smitta Gustaf oxå.

Asso jag hatar dig Johanna. Denna kära lilla gurka skriker ut mitt i lektionen, bara för att inte få en prick (hon skriker dessutom det till Gurras halv pappa) MEN!!! ANNA OCH GUSTAF ÄR JU TILLSAMMANS!!!!!!

Gunnar (gurras halvpappa): Jag vet.... *tystnad*

PINSAMT.

Hur visste han det?
Mystiken tätnar....

Nä men haha nu ska jag sluta flumma och förbereda mig för min hemma dag imorn ://
Vill gå till skolan för vill träffa alla men får jag inte.

AHAHAHA kom just på en grej.

I förrigår lånade jag Martins tröja och tog hem den och sa att han skulle få den dagen efter. Han fick den idag. Idag lånade jag den igen och sa att han skulle få den imorn. Nää han kommer få den på Fredag aahahahhahahaha

Dumma mej. (Y)

ÄLSKAR barnen i den filmen.

Aja nu ska jag sluta snacka om allt möjligt skit och dra härifrån

Bild tagen för typ 2 år sedan:

   Bild tagen för några veckor sedan:

   Skillnader!?

Typ inte.

Skit också.

Aja ska dra nu :)
Puss :)<333  

Av Anna - 21 september 2011 06:48

Idag ska jag gå till skolan och man är faktiskt överlycklig :)

Nellie kanske skulle hälsa på idag enligt henne men vi får hoppas på det iaf ;)

Trist väder ute :( aldrig kul
Ehehehehehe


:O jag skrev inte :)

Asso ja skrev "inte" åt lodrätt håll :OO

Skills!?

Men jag lägger upp dagens outfit så får ni döma mig hur ni vill :)

Fick reda på att min killkompis skaffat blogg (LOL)

Nej men på riktigt suger den och den har ärligt världens sämsta namn.

säger inte på vilken hemsida han bloggar åt men hans namn:

willegeruppföratthanintekommerpaettbrabloggnamn. 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Bara jag som tycker det äe kul. Jag sväär.


Dagens Outfit:
Tröja: Ingen aning...
Linne: Gina Tricot

Byxor: Gina Tricot
(ser eeeenoooorrrrmmm ut på den bilden :O :( )

Aja men måste dra ;(
Puss. 


Ovido - Quiz & Flashcards