typaskulig

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Anna - 3 oktober 2011 16:23

Ska dra till basket träningen idag :)

Fast ska int va med för jag har så ont i knäna.

Idag hade jag en intressant lunch med Kelly, Calle & Elsa ^^

Ni fattar va jag menar.

Jag tyckte det va pinsamt men dom tyckte det va kul.

Aja måste dra typ snarast ^^

Ska bah lägga upp Dagens outfit...

Asso alla som frågar. Jag är inne på en MacBook och kameran suger på den så...

DÄRFÖR är alla bilder så suddiga :D

NU ska jag DEFINITIVT tjata på mig en Dr Pepper >:D


FRÅGESTUND'

Börjar NU slutar.... När jag säger så.

Aja. 



Dagens Outfit:


Inte mobbas.

fult jag vet men i dont give a shit.

Men vi ses.

RÄKNA MED att ja bloggar så skit i mejj om du int gillat :D

Puss

<33333333

Av Anna - 3 oktober 2011 08:07

försov mig idag. är i skolan

Ovido - Quiz & Flashcards