typaskulig

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Anna - 4 oktober 2011 17:43

Har int bloggat idag flertal ggr idag för jag har gjort en massa annat ^^

Just nu drömmer jag om Dr Pepper....

Nej men idag fanns det bah Cola hemma.'

Usch.

IDAG är det KANELBULLENS DAG enligt min Mamma iaf.

hon köpte hem KANELBULLAR till oss. *LYCKLIG*


Bara för att ja är ett fetto haha :)

Jag snackade med min kompis Nora idag och vi gör ett föredrag om country tsm...

Då frågade jag henne hur Dolly Parton och Johnny Cash skulle se ut om de var en person. *asgarv.*

Haha nu fick mamma damp för jag la ett glas i soffan så drar nu

Puss 

Av Anna - 4 oktober 2011 10:21

Idag skulle jag gått till läkaren men min kära syster julia satt och sov och sa inte till mig att vi skulle dit.haha

Slipper skoljoggen idag :D

En mil, jag menar vem pallar?

Ska nog blogga mer idag för jag kommer ha så tråkigt så det inte är sant.

Aja ska spela lite Wordfeud nu :D

Så pöss på er :)


Ovido - Quiz & Flashcards