typaskulig

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 25 augusti 2011 08:35

Häääy hääy läsare :)

Ida börjar jag tio vad jag fattat men kanske började åtta men inte enligt schoolsoft möhöhöhöhöhööh aja måste dra typ nu så lägger upp en bild på dagens outfit och sen drar jag :D



Dagens Outfit:Oj va stor jag ser ut. Aja men vi cs<3
Pözz
//Tammie<3 



Av Anna - 24 augusti 2011 07:08

Happ. Dags att pyyyysa till skolan idag igen... Kommentera och berätta hur det är i era skolor :))

Nu har jag fått mitt mobilskal som jag beställde från http://skal-mans.se 
lägger upp bild på det så fort jag snackar fääärdigt... Men aja vi har typ bara tråkiga lektioner idag tillskillnad från igår. Idag har vi engelska, matte typ spanska och dans. dans e ju alltid positivt men int matte. Toppen idag blir det kyckling i curry med ris. inte min favvo men aja. :D


Ska göra bloggens första Hiss/Diss :D


Hiss:

Inga Läxor

Diss:

Att skolan börjat :(


aja men nu ska jag lägga upp en bild på mitt mobilskal och sen som vanligt dagens outfit.

Mobilskal:

 
dålig bild men ni fattar konceptet :D


aja men måste fixa mig om jag ska hinna till skolan så jag lägger bara in dagens outfit...



Dagens outfit:

 
 suddig bild men jaja.... 


aja hörs sen ställ fina frågor och kommentera nu :D

Pözz 

//Anna



Av Anna - 23 augusti 2011 21:57

Har ni inget snällt att säga så säg inget alls.

Av Anna - 23 augusti 2011 07:45

Heeeej era små rövare ;))

Första riktiga dan i skolan och jag kommer träffa ngn som heter GUUUUNNAAAAR D:

Måste dra snart för börjar nio.tio  men jaja.... juste igår hade vi ju individuelltmöte? gick bra tog en fucking asful bild på mig men ajaaa... fick pennor, sudd och en NYCKELRING!!!!! OMG!!! haha nääää men vi hörs väl sen lägger ut en bild på dagens outfit nuuuu


Dagens Outfit:

Linne: Gina Tricot

Tröja: Nordelle
Byxor: Gina Tricot

Pannband: Kicks

Pöss på er allaaaa :D 




Av Anna - 22 augusti 2011 08:38

Hej söta läsare ;(

Idag börjar skolan och det suger apröv. Men får träffa alla kompisar:D tror jag.. vi har något asskumt i våran skola så att man får en tid man ska komma tilloch snacka om sina "prioriteringar" höhöhö...  men sen snackar jag med min paralell kompis och han ba: nää 7C ska stå vid flaggstången klockan 14.00XD åkejj sorry ille intsnille om du läser det här... men jag bloggar nog kanske ikväll och berättar hur det gick och sååå...



Dagens Outfit:   Linne: Gina Tricot

   Tröja: Gina tricot



   Byxor: Stadium

  Pannband: Kicks


Aja vi hörs små älsklingar<3333 

Pöss

//Anna 






Av Anna - 20 augusti 2011 18:18

Tjoooo Söta Läsare :D


Anna Panna Banana häär xd 

Sorry för den lilla headern men ska lösa det ^^<3


men jaaa... vi kommer väl antagligen blogga rätt ofta så vi höööööörs :D 

ska vara me Sara Spara pengar nu. hhahaha. hon skriver här oxå :D

pööööözz :D


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards