typaskulig

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Anna - 27 augusti 2011 23:44

Häyhäy söta läsare :)<333

Har typ vart inne på datan hela dan idag.

Men jag är så ooooosmart så jag dumpade min bf och har skrivit hans namn på min keps...

Ni vet den bilden jag la upp förut.

Aja e tyyyyp tsm med Någon som Heter Tay nu....

fast vene riktigt om vi e tsm xd<3

aja men bloggar imorn :I <3333333333333333

Av Anna - 27 augusti 2011 07:11

Häyhäy alla bedårande läsare där ute som antagligen får upp micket sänare än jag ;)

Nu är jag uttråkad och jadå... men pallar int lägga upp dagens outfit idag utan kanske gör det imorn... då ska ja även läga upp en video ;) well om allt vill som jag vill ofc ((; ska kolla på teve men fixar nog en omröstning snart ;)<333333


Hiss:

Att min klass ääääger


Diss:


Att det är helg.


Jag kanske är lite tråkig. sorry de är jag int vi stryker det. men jag gillar mina vänner och gillar höhö rasterna i skolan ((;

aja sääääs :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards