typaskulig

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Anna - 26 augusti 2011 16:20

Jaaa nu e jag hemma och jag fick gurras keps. :DD SÅ fort jag kom hem till min kompis så satte jag mig ner och börja rita på den. Stacakrs honom om han vill ha tbx den. Står saker som: Yazzo, Mjölk, Gräs, Mitt liv ä som the sims och mitt namn.... hahahaha Men aja....

Bild:

  Snyyyyygg vaaaa.. och det lila i mitten där står det faktiskt yazzo duuuuh .,.'

aja höööörs

pözz

ily readrs<3333333333

//Tammie

Av Anna - 26 augusti 2011 06:23

JAAAA! Enligt hnm iaf... :D

Vilka kollade på true talent igår? Jag höll på att börja gråta när Danny räddade honom :D

Aja ska lägga upp dagens outfit sen mååååste jag dra tyvärr://

Dagens Outfit:

Inte de bästa men aja...


Men cs

Lööve yaaa :D

//Tammie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards