typaskulig

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Anna - 25 augusti 2011 17:35

Vi fick tomatsoppa i skolan idag och dt är typ bara jag som nt gillar det. Skolan var okejj iaf hade biologi idag och fick en tegelsten till bok. Jadå... Aja juste. Tomatsoppa. När jag kommer hem från en högljudd busstur och hungrig busstur med Wilma, Elin, Nellie, Elsa, Alice & Gunnar så har min SUPERDUPERAMAZING ASFANTASTISKA MAMMA GJORT PANNKAKOR ÅT MIG FÖR HON SÅG ATT DET VAR TOMATSOPPA TILL LUNCH!!!!!!! :D Älskarrej<333333

Aja haha provade för dansuttagningen igår på skoj och nu har jag dansen på hjärnan haha...<3 Men jag bloggar mer imorn och lägger upp dagens outfit osv....


Juste....xp


HISS:
Att ha sexualkunskap med den skönaste klassen i världen


DISS:

När ens väska väger ett ton.



Aja men vi hörs imorn cutiepies:D

C yaaaaa <3

Pözz

//Tammi 


Av Anna - 25 augusti 2011 08:35

Häääy hääy läsare :)

Ida börjar jag tio vad jag fattat men kanske började åtta men inte enligt schoolsoft möhöhöhöhöhööh aja måste dra typ nu så lägger upp en bild på dagens outfit och sen drar jag :D



Dagens Outfit:Oj va stor jag ser ut. Aja men vi cs<3
Pözz
//Tammie<3 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards