typaskulig

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Tänkt på en grejj.. xd

Av Anna - 11 februari 2012 17:23

Hallåå :)
Jag har tänkt på tvååå saker.
Ett: Låtar om fjortisar, är oftast rätt bra, men man kallas för fjortis om man lyssnar på dom... ändå är det bara parodier typ om fjortisar i låtarna. jag tycker i alla fall att de flesta är rätt bra, men det kanske bara är jag... xD
jag har fastnat på en som inte handlar om fjortisar men jag vart kallad för en när jag berätta för min kompis


Två: Jag minns när jag var liten, när jag var 8 så var min storasyrra 14... jag minns hur jag brukade se upp till henne och så, så jag drömde om att ha PA när jag va liten. jag ville bara bli lika stor som hon och skaffa det. xd
Jag vart jätteledsen när de las ner.  men nu fattar jag ju mkt bättre. nu äre ju allas lillasyskon som vill växa upp, bli fjortisar och skaffa facebook. (och NEJ om ni tolkade det där som om att jag kallade mig själv för fjortis, tolkade ni det fel...) men jag menar... de flesta VILL vara fjortisar. tro mig, många har sagt till mig att de vill men de vågar inte.. men att vara fjortis. är jätte omoget. iaf enligt min åsikt... Jag menar ni e typ 13-16 NI SKA INTE DRICKA,RÖKA ELLER LIGGA RUNT. Det är bara äckligt. Och att ha tre ton med brunkräm är INTE snyggt. Det ser ut som ni missade munnen när ni försökte äta nutella. Att ha vit ögonskugga vid tårkanalerna (ingen fattar vad det betyder men aja) gör BARA att ni ser trötta ut. Ni vet det där äckliga som finns i ögona på morgorna? Det ser BARA ut som det.  Att ha en fjällräven. Gör bara så att du ser tjock ut. Eller som en stor boll. Svea mössor. Okej, jag har två men jag använder dom aldrig för så fort man sätter på en sån mössa, ÄVEN om man sätter på den som en mössa SKA sitta, Täcka öronen osv. Så blir man direkt en wb fjortis. Tjejer, slösa INTE pengar på sånt som svea mössor (dom e relativt dyra), fjällräven jackor och köp INTE 976 toner för mörk foundation. Mängden ni har i ansiktena på två veckor skulle kunna räcka till att täcka en elefant. Så SNÄLLA. Ni kommer ändå bara bli hatade om ni gör sånt.



Jag vet att det vart ett långt inlägg men jag MÅSTE bara få ur mig det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 3 september 2012 17:58

Hej är med i en tävling och tycker du ska vara det också! http://littledolly.blogg.se/2012/september/tavling-trendcasece.html#comment...

Av Anna - 10 juli 2012 18:24

Jag har inte bloggat på ett tag men det är för att jag hur jävla fullt upp som helst.Nu är jag tvingad att gå till någon jag inte planerade att träffa på ett tag och mitt liv. blir bara värre och värre. Jag vet inte vad jag ska göra och jag hatar min...

Av Anna - 30 april 2012 00:02

Heeej.Idag har jag vart i Eskilstuna och vart med yngsten i Stani klanen.Jag är så djup och exhalterad just nu så det bara sprudlar ord. -.-Aja måste gå för vi är typ dem enda som inte har studie dag imorrn...Puss<333 ...

Av Anna - 28 april 2012 18:59


Aja, jag har ju bloggat jätte mycket som ni vet och det här hänt jätte mycket faktiskt... känns lite som jag borde skriva det i fall jag tittar tbx på den här bloggen senare i liiivet you know... så jag skriver stödord.... Daan,Stockholm,Gustav,Gröna...

Av Anna - 22 mars 2012 20:09


would you listen to me, carefully? becausethere is obviously a girl out there that is wiser, cuter, nicer, awesomer and smurfier than you: but that girl is not perfect for me[8:06:22 PM] Anna J: why not? because you are :$Verkligen, jag smälte. :D &l...

Ovido - Quiz & Flashcards