typaskulig

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Anna - 17 februari 2012 11:09

Favvofärg: ljusgrå,vit,rosa ;)
Kär i: Faktiskt kär i en som bor i Holland xd Daan heter han xd
Är du fjortis? nej -.- iaf inte enligt mig
Gjort något olagligt? Jaa, kan inte riktigt lagboken men aa.. xd ?
Kär i "Anonym". Nej jag kan omöjligt vara kär i dig om du inte säger vem du e ;)
Har du twitter? ja, dock har jag slutat använda det
Vad är dina efternamn: Har flera men de är: Juhlin, Friberg (Lyskova) men de sista är min mammas flicknamn :)
Favorit låt: just nu, toy story-david guetta och Drive by med Train :)
Favorit ämne i skolan: Bild, Musik,Dans :)
Favorit film: Mästerkatten i stövlar :) Den e så söt :) (och älskar ju namnet på engelska xD) Puss in boots. xD
och möjligen ngn av Paranormal Activity, Trean är relativt bra c:
Vad har du för mobil? En xperia x8 men sparar till en iPhone ;)
Hur många e det i din familj: Sex om man räknar mina två katter

Resten vill jag inte svara på för det var korkat, tänker inte godkänna era frågor heller ni hittar svaren här, om frågan inte var för korkad ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards